Kvalitetspolicy

Våran kvalitetspolicy

  • Vi skall verka för att genomföra alla arbeten i enlighet med myndigheters, leverantörers och beställares krav och anvisningar
  • Vår målsättning är att kontrollera och utbilda personalen i kontrollorganet så att alla på rätt sätt kan utföra och ta ansvar för de arbetsuppgifter som befattningen kräver
  • Personalen ska ha ett kundvänligt och vårdat uppträdande
  • Engagera oss för att lösa kundens problem så att varje kund och projekt blir en god referens
  • Vår verksamhet präglas av ett ärligt och seriöst intryck
  • Vi strävar också efter att alltid möta kunden på kundens egen nivå, dvs. vi måste se till att kunden förstår vad vi pratar om
  • Du får ett skriftligt kostnadsförslag på reparationen i enlighet med Motorbranschens och Kontrollerad bilverkstads föreskrifter
  • Jobbet utförs av en för arbetet kvalificerad mekaniker
  • Vi utför ett fackmannamässigt arbete och följer tillverkarnas rekommendationer vid service och reparation av ditt fordon
  • Du får 12 månaders garanti på arbete (om inte annat överenskommet)
  • Du får reservdelar och arbetskostnad specificerat på kvittot/fakturan
  • Du kan dela upp din betalning räntefritt med Citroënkortet
  • Vi tar vårt miljöansvar och har avtal med certifierat återvinningsföretag som tar hand om våra restprodukter
  • Vi följer konsumentköplagen och konsumenttjänstlagstiftningen och rättar oss efter Allmänna Reklamationsnämden