Vi skall verka för att genomföra alla arbeten i enlighet med myndigheters, leverantörers och beställares krav och anvisningar
Vår målsättning är att kontrollera och utbilda personalen i kontrollorganet så att alla på rätt sätt kan utföra och ta ansvar för de arbetsuppgifter som befattningen kräver
Personalen ska ha ett kundvänligt och vårdat uppträdande
Engagera oss för att lösa kundens problem så att varje kund och projekt blir en god referens
Vår verksamhet präglas av ett ärligt och seriöst intryck
Vi strävar också efter att alltid möta kunden på kundens egen nivå, dvs. vi måste se till att kunden förstår vad vi pratar om
Du får ett skriftligt kostnadsförslag på reparationen i enlighet med Motorbranschens och Kontrollerad bilverkstads föreskrifter
Jobbet utförs av en för arbetet kvalificerad mekaniker
Vi utför ett fackmannamässigt arbete och följer tillverkarnas rekommendationer vid service och reparation av ditt fordon
Du får 12 månaders garanti på arbete (om inte annat överenskommet)
Du får reservdelar och arbetskostnad specificerat på kvittot/fakturan
Du kan dela upp din betalning räntefritt med Citroënkortet
Vi tar vårt miljöansvar och har avtal med certifierat återvinningsföretag som tar hand om våra restprodukter
Vi följer konsumentköplagen och konsumenttjänstlagstiftningen och rättar oss efter Allmänna Reklamationsnämden