Kvalitetspolicy
Våran kvalitetspolicy
- Vi skall verka för att genomföra alla arbeten i enlighet med myndigheters, leverantörers och beställares krav och anvisningar
- Vår målsättning är att kontrollera och utbilda personalen i kontrollorganet så att alla på rätt sätt kan utföra och ta ansvar för de arbetsuppgifter som befattningen kräver
- Personalen ska ha ett kundvänligt och vårdat uppträdande
- Engagera oss för att lösa kundens problem så att varje kund och projekt blir en god referens
- Vår verksamhet präglas av ett ärligt och seriöst intryck
- Vi strävar också efter att alltid möta kunden på kundens egen nivå, dvs. vi måste se till att kunden förstår vad vi pratar om
- Du får ett skriftligt kostnadsförslag på reparationen i enlighet med Motorbranschens och Kontrollerad bilverkstads föreskrifter
- Jobbet utförs av en för arbetet kvalificerad mekaniker
- Vi utför ett fackmannamässigt arbete och följer tillverkarnas rekommendationer vid service och reparation av ditt fordon
- Du får 12 månaders garanti på arbete (om inte annat överenskommet)
- Du får reservdelar och arbetskostnad specificerat på kvittot/fakturan
- Du kan dela upp din betalning räntefritt med Citroënkortet
- Vi tar vårt miljöansvar och har avtal med certifierat återvinningsföretag som tar hand om våra restprodukter
- Vi följer konsumentköplagen och konsumenttjänstlagstiftningen och rättar oss efter Allmänna Reklamationsnämden